- Katılım
- 25 Nisan 2018
- Mesajlar
- 343
- Çözümler
- 11
- Puan
- 463
- Yaş
- 45
- Konum
- Milli Eğitim Bakanlıği
- Bakanlık
-
Millî Eğitim Bakanlığı
- Çalıştığınız İl/İlçe
- Tokat
Konu Sahibi
Şuan dertsiz başıma dert aldım, artık benimde aynı durumda olan personelim oldu
Hadi birlikte çözelim
1- Nüfus Müdürlüğünü aradım, 1 saat...
Hocam çağrıyı siz açacaksınız daha sonra mal müdürlüğüne bilgi verip çağrınızı onaylatacaksınızki merkez kbs ye düşsün çağrı. Yoksa çok beklersiniz...
çağrıyı mal müdürlüğü onaylamadan kbs destek göremez mutlaka tecrübeli bir memura çağrı destekte çağrımız var onaylarmısınız diye ulaşın yoksa...
Uzman Mutemet & Moderatör
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.